onsdag den 23. juli 2014

Fremgang

Jeg er holdt op med at tælle hvor mange gange IAU har aflyst VM i ultraløb. Jeg kan bare konstatere, at VM i 24 timers løb 2014 er aflyst i december, og nu afholdes næste VM først til april i Italien - forhåbentligt!

Der er bedre nyheder herfra, for jeg har været ude at løbe 14 km i dag. Jeg er stadig lidt øm under fodballen, og min hjerne har programmeret sig selv til en gakket gangart, så nu skal jeg også lære at gå ordentligt igen. Når jeg stiger ud af sengen, skal jeg minde mig selv om, at tåen er sat på plads, og det er ok at gå på hele foden, ikke kun på ydersiden. Meget spøjst!


Langs Furesøen

Tilmeldingen til vinterens Frost Cup er åbent. En serie på 5 løb, som jeg deltager i gennem Novo Gruppens Løbeklub. Lidt mærkeligt at tilmelde sig vinterløb, mens solen brager udenfor 

2 kommentarer:

  1. Godt at du er på vej på højkant igen. Ikke noget værre end at ville løbe, men ikke kunne.

    Jeg skal løbe mit første 24 timers løb om 2 1/2 uge (tomandshold). Og jeg mener at jeg på et tidspunkt har set et indlæg du har skrevet med gode råd. Men om jeg kan finde det. Nej, det kan jeg ikke.

    Kan du hjælpe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kasper
      Mon det er dette indlæg, du mener? http://ultra3460.blogspot.dk/2012/11/gode-rad-til-24-timers-lb.html

      Hav et godt løb :-)

      Slet