mandag den 14. juli 2014

Et halvt svar

Jeg prøvede at ringe til min læge kl. 14.30, men ak - tlf. var lukket for i dag. Der er imidlertid åbnet i lægehuset til kl. 16, så jeg valgte at springe træningen over og kører forbi lægen. Og der er kommet svar på min scanning, men desværre var lægen gået, så jeg fik et halvt svar fra sekretæren. Det udelukker træthedsbrud samt Mortons neurom. Da sidstnævnte kunne have ført til en operation, var det med et lettelsens suk, at jeg fik den besked. 

Men jeg er ikke på sikker grund endnu, for hun nævnte noget med "fibrose", som hun ikke selv forstod, hvad betød. Jeg skal ringe til lægen i morgen mellem 8-9 for at få det fulde svar og evt. behandling. Google er din ven, og jeg har selvfølgelig søgt efter noget med "fod" og "fibrose", og det eneste, jeg har kunnet finde, er Plantar Fibromatosis, som ikke lyder helt let at komme sig over, men i hvert fald frarådes operation (min store frygt). I må høre mere i morgen, når jeg har talt med lægen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar