tirsdag den 8. april 2014

Kommende O-løber

Som bekendt er jeg temmelig retningsforstyrret, og jeg aner aldrig, om jeg står med næsen mod nord eller syd, men det bliver der nu mulighed for at rette op på. I forbindelse med Find vej Dagen har Dansk Orienterings-Forbund og Løbeklubben på Facebook afholdt en konkurrence om 1 års medlemsskab af en orienteringsklub efter eget valg, og sandelig om jeg ikke er en af de 5 heldige vindere, takket være et foto taget af Lars Bergelius :-)

Vinderbilledet
Jeg har valgt at blive medlem af den lokale klub OK Øst Birkerød, og til min store glæde starter et kursus for nybegyndere op d. 1/5 og kører over 8 torsdage med teori og praktik. Der går nok 1-2 uger, før medlemsskabet er aktivt, men jeg møder op allerede på torsdag, hvor klubben afholder introløb for interesserede.

Jeg skal ikke være O-løber, men som jeg tidl. har skrevet, vil jeg meget gerne lære at blive bedre til at løbe steder, hvor der ikke er skilte eller pile, der viser vej. Desuden er jeg sikker på, at terrænløbet bliver en god fornyelse i min træning. 

Nu må jeg se, om kan jeg klare mig med mine gamle Speedcross II, eller om jeg skal investere i nye skov-sko. Tips fra O-løbere modtages med glæde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar