mandag den 21. april 2014

Jagten på koder

Bevæbnet med kort, kuglepen og trailsko.

I går løb jeg på asfalt og brede skovstier. I dag har jeg løbet på stier, der nærmest ikke kan betegnes som sådan. Jeg har løbet gennem krat, over træstubbe, op ad skrænter og hoppet over åer. Jeg har løbet gennem Bistrup Hegn i jagten på Find vej-koder. Der er opsat 30 pæle over hele skoven, som ikke er ret stor, men det forhindrer ikke, at en del pæle er god skjult i huller, under nedfaldne grene eller i tæt bevoksning. 1½ timer gik med løb på kryds og tværs, indtil samtlige pæle/koder var i hus. 

Det er ikke en sport, der får pulsen op, men jeg er sikker på, at det er god motorisk træning. Samtidigt er det mega sjovt, og tiden flyver afsted, mens jeg spejder efter pælen med den hemmelige kode :-)

Jagten på de røde pæle med det grønne Find vej-skilt

På Find vej-hjemmeside kan man indtaste de fundne
koder og kæmpe om en plads i Top 50


Ingen kommentarer:

Send en kommentar