fredag den 11. april 2014

Ingen tur i o-klubben denne gang

ØV, jeg kom ikke afsted til løbe/introtur med o-klubben i går aftes som planlagt. Ved 14.30 tiden fik jeg en opringning på arbejdet fra ejendomskontoret, at der var en stor vandskade i opgangen, noget med en stoppet faldstamme. Da jeg kom hjem 1 time senere, havde låsesmeden været forbi, tapetet revet delvist ned, gulvet belagt med viskestykker og en affugter sat op. Så ryger løbeturen i baggrunden for en tid!

Jeg er heldigvis ikke så hårdt ramt som i nabo. Jeg er sluppet forholdsvis billigt med 1 væg, 1 meter af gulvet samt lidt på loftet. Min nabo og hans overbo skal genhuses, da der stod 5-10 cm vand i hele lejligheden!

Onsdag var jeg til træning + foredrag med Thomas Nolan Hansen om løbeskader samt forebyggelse gennem Novo Gruppens Løbeklub. En fin træningssession samt en ret generelt foredrag, hvor jeg ikke lærte noget nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar