søndag den 3. marts 2013

Malmö-besøget

Et hyggeligt døgn med bio og som ventet masser af snak om både mine og Jespers planer for året. Vi fik snakket om, hvad jeg bør fokusere på 48H i forhold til 24H og 6D. Jeg skal have mere fokus på lange ture end på mange km, men det hænger jo på en måde sammen ;-)

Anbefalingen lyder på træning fremfor konkurrencer for at holde fokus fremfor at lade konkurrencegenet tage over. Jeg tror, vi har kendt hinanden for længe!! Og lad os nu se, hvad jeg bestemmer mig til, alt efter hvordan træningen forløber. Det er mig selv, der står for planlægningen, men det vil da være tåbeligt at sidde gode råd fra en erfaren ultra-rotte overhørig.

Jeg tog hjem søndag formiddag, for kl. 14.00 skulle jeg overvære forårets første kamp i Farum Park. Superligaen er endelig igang igen, og det blev til en 1 - 0 sejr over Horsens.

Hvilken herlig weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar