tirsdag den 5. marts 2013

Gyngerne og karrussellerne

Jubii, mens Skat indkrævede et større beløb, valgte mit energiselskab at returnere et beløb, svarende til halvdelen af skattegælden, så det hjalp gevaldigt på humøret i dag.

Jeg har stadig problemer med Hjerteforeningens app. I går aftes blev min tur pludselig registreret, godt nok med en sluttid på 8 timer, men pyt med det, for det er km, der tæller. I dag vil den gerne gemme turen. Faktisk er den så vild med det, at den endnu ikke er færdig med at gemme efter 1 time!! :-/ Jeg håber, at disse "børnesygdomme" snart ophører, så nogle af jer får lyst til at melde jer ind i min gruppe "May-Britts Løbeblog".

Men det vigtigste, løbet, går det fint med. Jeg kan godt mærke, at jeg er ved at trappe op løbemæssigt samtidigt med, at jeg er begyndt at cykle på arbejde igen, men det er jo bare et spørgsmål om tilvænning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar