søndag den 18. januar 2015

Skal - skal ikke?

Jeg er superglad for at have kastet mig ud i trailløb. Varieret træning er på alle måder en god idé, men efterhånden kan jeg mærke, at lysten til min "gamle" passion timeløbet kribler frem, men der er jo heller ingen, der siger, at det behøver at være "enten/eller", men det kan være "både/og". Så ja - jeg har lidt kig på et bestemt timeløb. De næste par måneders træning vil vise, om det er realistisk at stille op, for jeg har nok lidt flere ambitioner indenfor denne gren af ultraløb end indenfor trail ;-)
Fra lørdagens trailløb i Tokkekøb Hegn
Resultatet fra gårsdagens løb er kommet, og lidt mærkeligt er jeg noteret for tiden 02:08:00. Mine omgangstider er registreret til 01:03:27 og 01:04:32, hvilket også er lidt mærkeligt, da jeg løb på hele 1. omgang, men gik på flere bakker på 2. omgang. Men fakta er, at jeg er noteret for 02:08:00 mod min egen måling på 02:04:56.

1 kommentar:

  1. Min tid på uret passer heller ikke med den officielle tid.
    Men det er ligegyldigt, det var mega fedt

    SvarSlet