søndag den 25. januar 2015

Frost Cup 4. afdeling

Det har været det smukkeste løbevejr i dag. Et lille lag sne på stierne og frost på træerne, mens solen skinnede. Det er simpelthen mit favoritvejr om vinteren :-)

4. afdeling af Frost Cup foregik på en 2500 meter rundstrækning i Værløse. En rute på stier, hvor der var plads til 2 personer ved siden af hinanden samt en hurtig overhaling på ydersiden. Der var indlagt 2 stigninger, den ene jævnt stigende og den anden mere stejl og naturligvis sidst på omgangen ;-)

Vi er over 1000 tilmeldte i Cuppen, så selv om ikke alle stiller op, er der stadig mange løbere på den forholdsvis smalle rute, og derfor blev 1. omgang langsommere end de 3 næste, da feltet lige skal spredes ud, og til min store glæde blev 3. og 4. omgang de hurtigste, for den stejle bakke trak altså lidt søm ud!

Mit resultat : 00:53:59 (00:13:56 - 00:13:29 - 00:13:17 - 00:13:17)

Foto: René Brohammer
Jeg hakker stadig lidt i det med at finde en ordentlig træningsrytme igen. Jeg får ikke presset mig selv til et hurtigere tempo, men lunter bare roligt afsted. Det hjælper på tempoet, når jeg får startnummer på, men det afspejler sig selvfølgelig i mine sluttider, at jeg mangler tempotræning. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar