lørdag den 3. januar 2015

2 nye løb i kalenderen

I dag blev der åbnet for tilmelding til Firkløver Ultra Trail 50/50 , et 50 km og 50 miles trailløb Nordsjælland, der bliver afholdt 2. pinsedag. Der er kun 75 pladser på hver distance, og pt. er der 17 pladser tilbage på 50 miles og 37 pladser på 50 km. Jeg har tilmeldt mig 50 km, så nu får jeg brug for min nye trailkop :-)

Jeg har også sendt en ansøgning til et andet løb: det legendariske Øl Marathon hos Annette og Michael på Fyn. Min beretning fra løbet i 2011. I skrivende stund har jeg endnu ikke modtaget en mail, om jeg har fået startnummer. Løbet har nemlig den lille finesse, at man skal sende en begrundet ansøgning, hvorfor man skal løbe med, og Michael gennemlæser alle ansøgninger :-)

Øl Marathon afholdes kun hvert 2. år, og der er deltagelse af mange dejlige løbevenner fra hele landet, både pga. løbet men også fordi vi skal spise og feste sammen bagefter. På Facebook har jeg kaldt det marathonløbets Oskar-fest, og der er mange "kendisser" indenfor marathon- og ultraverdenen, men alle er velkommen i Allerup - hvis altså man har en god grund til at blive udvalgt :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar