mandag den 28. november 2011

To planer - Et valg

Mailen er varm mellem Colombia og Danmark i disse dage: Hvad skal målet være for sæsonen 2012?

Pt. arbejdes der med 2 forslag, og det ene udelukker det andet og omvendt, så der skal træffes et valg, og det skal ske hurtigst muligt af hensyn til planlægningen. Det handler selvfølgelig om hvilket 24 timers løb, jeg skal satse på næste år, for én ting er coachen og jeg enige om: jeg løber kun 1 x 24 timers løb. Begge planer har fordele og ulemper, og i mit hoved er de sidestillede. Den ene plan er ikke bedre end den anden - de er bare forskellige, selv om begge indebærer 24 timers løb.

Beslutningen er selvfølgelig op til mig, og coachen bakker op ligegyldigt hvilket løb, jeg vælger. Bare jeg gør det helhjertet! Jeg bestemmer ikke selv, om jeg bliver udtaget til landsholdet, men jeg bestemmer selv, om jeg vil lade det have indflydelse på min sæson.

Jeg har sjældent langt fra tanke til handling, så mon ikke beslutningen bliver truffet i ugens løb?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar