fredag den 4. november 2011

I løbeskoene igen

Efter 5 løbefrie sygedage fik jeg skoene på igen. Jubiii, men det var hårdt, fordi luftvejene stadig trænger til at blive renset igennem. Så jeg tog det roligt, nød naturen, musikken og bare at være løbende igen. Det er vist fifty-fifty, om jeg bliver klar til Rudersdal Marathon i næste weekend, men jeg stiller under alle omstændigheder op, for jeg har den fordel at løbe på 'min hjemmebane', så hvis det bliver nødvendigt at bryde løbet, kender jeg genvejene og kan smutte hjem. Ellers er ruten som bekendt en lang rundstrækning gennem Birkerød og Søllerød, som tilsammen udgør Rudersdal Kommune.

Jeg har modtaget speciallægeudtalelsen i dag, og konklusionen er: "Har mén af af sin sygdom, men intet erhvervsevnetab pt. Plejearbejde svarende til en moderat øgning af risikoen for udvikling af lænderyglidelse" Mon det kommer mig til skade i vurderingen, at jeg valgte et job, der skåner min ryg fremfor at være dagvagt med en langtidssygemelding til følge??? Indtil videre har Arbejdsskadestyrelse arbejdet hurtigt med sagen, og jeg håber, at de træffer en retfærdig afgørelse lige så hurtigt.

Er det ikke et forrygende billede?
Måske er der en grund til at jeg er født i Løvens tegn..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar