tirsdag den 22. november 2011

Flere bøger

Der er kommet et par bøger mere på bogreolen. Running The Edge er kommet fra USA sammen med en lille gave. Et skilt som mine børn sikkert ville have været glade for, da de boede hjemme. Jeg har utallige gange måtte høre for (og hører stadig for!), at de aldrig vidste, hvornår jeg kom hjem fra en løbetur.

Bogen kostede 180 kr. inkl. forsendelse
Ca. 10 dages leveringstid
Den næste bog er købt på anbefaling af Rasmus Henning. Det er den eneste bog, han omtaler i 'Udfordringen', og hvis Rasmus kan finde gode råd i bogen, så kan jeg formodentligt også. Bogen hedder I´m Here To Win af Chris McCormack, vinder af Hawaii Ironman 2007 og 2010. Han deltog ikke i år, da hans næste hovedmål er OL i London.

Pris 127 kr. inkl. forsendelse på Amazon.co.uk
Leveringstid ca. 1 uge
Af og til dukker spørgsmålet op på Dourun og lign. steder: Hvor hurtigt har kronprins Frederik løbet marathon? Det blev afsløret under hans besøg Down Under : 3:06 Så har vi det som paratviden næste gang, spørgsmålet kommer op :-)

Som afslutning skal I have David Lettermans 'Top Ten Ways You Know You´re An Ultra Runner', affotograferet fra bogen 'RUN!' (Se bort fra de sidste 2 linier. Det er Deans bemærkning) Der er sikkert andre end mig, der kan nikke genkendende til mange af punkterne.

2 kommentarer:

  1. Nu har du fået mig til at købe IceBreaker tøj (på tilbud) og bogen med Chris McCormack (som lydbog) ... jeg håber ikke du har tænkt dig at skrive om nye biler eller lign, dét har jeg altså ikke råd til :D

    ... spændende bog forresten, kan godt forstå at Hr Henning anbefaler den - han bliver selv nævnt flere gange i bogen. Dog er den nok mere til elitefolk, end en glad amatør som mig. Men god inspiration, om livet for en superatlet.

    SvarSlet
  2. Bare rolig, jeg skriver som regel kun om ting, jeg selv har råd til at købe ;-)

    Jeg er ikke begyndt på Macca´s bog endnu, og det er muligt, den slet ikke er noget for os amatøre. Som jeg skrev, bestilte jeg den pga. R.H.´s anbefaling, men for 130 kr. kan det vel ikke gå helt galt.

    Icebreaker bliver du helt sikkert glad for :-)

    SvarSlet