onsdag den 9. november 2011

Running the Edge

"I have given up in races. You get to a point when it is all falling apart. Those are the worst day, because not only do you fail in a race, but you have to go home knowing you quit." - Kara Goucher i bogen 'Running the Edge'.

Bøger er billige at købe i USA, men de koster en mindre formue at få sendt til DK. I dag har jeg bestilt bogen Running the Edge for 100 da. kr., men beløbet bliver doblet op med portoen. Det er dog stadig billigt for en bog om løb, og når jeg har læst den, kommer der selvfølgelig en anbefaling.

Jeg synes, vi har en god lokalavis i Rudersdal. Den er god til at bringe både store og små sportsnyheder, og det er ellers ikke let i en by, hvor man stadig anser Rasmus Henning som 'en af os', selv om han ikke længere bor i byen, og Sigma der har nogle af landets bedste svømmere. Alligevel overser avisen ikke løberne, og i denne uge omtaler den søndagens hovedperson Anders Munch Madsen, der løber sit marathon nr. 500

Løbet er forlængst udsolgt, og der kommer kendte marathonløbere fra hele landet for at hylde Anders, når han kommer i mål. 500 marathons! Det er stort Anders, og vi glæder os til at se dig i Birkerød :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan se at vi (MTB rytterne) skal passe lidt på Jer (løberne) på søndag - ser ud til at vi konflikter lidt på vores ruter: GPSies.com ... men mon ikke det går alligevel :D

    Mht Amazon bøger, så er jeg selv nyligen startet med at læse eBøger (via Kindle app på iPad), så selvom bøgerne koster det samme som de fysiske, så undgår jeg porto :)

    SvarSlet