søndag den 1. marts 2015

På jagt efter foråret

Jeg skulle have deltaget i Frost Cup´s 5. (og sidste) afdeling i dag, men pga. overarbejde i går manglede jeg en lang tur, og selv om sneen væltede ned i formiddags, valgte jeg at løbe Furesøen rundt i stedet for de 10 km på DTU´s område. Det er stadig min favoritrute over dem alle :-)

Det er d. 1. marts, og dermed er foråret indledt. Vejret tydede ikke på det, så jeg brugte også turen på at lede efter tegn på, at vi snart skal løbe i korte tights igen. Her er, hvad jeg fandt:

Krokus og påskeliljer i et kør-langsomt bed på en villavej i Farum

En busk med små lyserøde blomster

Flere buske begynder at springe ud

Jeg så sandelig en enkelt hæk, der er ved at springe ud

Og så løb jeg i en del mudder. Sådan er foråret også :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar