torsdag den 19. marts 2015

Den hurtige måde eller den rigtige måde

Det hiver helt vildt i mig for at løbe de lange distancer igen, men hovedet siger, at efter næsten 1 års fodskade skal der trænes roligt op, også selv om jeg har løbet hele tiden, omend i mindre mængde.

Foredraget med Claus Hechmann gav stof til eftertanke, og jeg har nu valgt at få lavet en  test i løbeøkonomi og løbedynamik samt et 12 ugers grundtræningsprogram med udgangspunkt i testen. Testen bliver lavet d. 1/4.

Forårsvejret viser sig fra sin bedste side, og jeg er begyndt at vise de hvide ben frem i Birkerød. Min knætights er kommet i brug, og jeg nyder det. Det giver mig mulighed for at bruge det nye forår/sommertøj fra Newline. I år er damefarverne orange og grå, og til mit held var orange også en af farverne i 2013, hvilket giver mig mulighed for at kombinere løbetøjet på langt flere måder :-)

Vesten er fra årets kollektion, mens T-shirten er fra 2013.
Det passer super fint sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar