torsdag den 30. oktober 2014

Endnu et afbud til løb

Min venstre fod er noget hævet i dag, så det bliver til en hviledag. Faktisk ligner den lidt en klumpfod. Jeg har langt om længe mindre ondt, når jeg er på arbejde. Kan ligefrem holde ud at have sikkerhedssko på alle 8 timer. Så der er bestemt fremgang, hvis jeg ser bort fra hævelsen, men da det selvfølgelig er en form for udmelding fra kroppen, vælger jeg det sikre kort og holde mig i ro. I hvert fald i dag...

D. 9. november skulle jeg have løbet 1. del af Trailman - Garmin Winter Trail Cup, men det er overhovedet ikke realistisk, at min fod vil kunne blive presset ned i en trailsko og langt mindre kunne klare belastningen af at løbe i kuperet terræn. En ting er flad landevej med hul i skoen, noget helt andet er trail!!

Det bringer mig på randen af en mindre depression at skulle aflyse det 4. løb pga. en klodset adfærd. Der er kun én ting at gøre: at se frem mod sæsonen 2015. Den kan nærmest ikke blive værre end 2014! 


1 kommentar:

  1. Kære May-Britt

    Jeg har læst din blog i et godt stykke tid og fulgt dine genvordigheder med mange skader og afbud til løb, men også dine successer med personlige rekorder og gode oplevelser i løbeskoene. Du tegner et rigtig godt billede af, hvordan det er at være ultrasports-"mand" - med opture og nedture.

    Jeg er "vandrer" og har selv været gennem et år med mange skader og aflyste marcher og vandringer, så jeg kender lidt til de følelser, du selv slås med. Jeg har lige som du valgt at se fremad, i stedet for at dvæle ved alle problemerne. Din blog har givet mig inspiration til selv at starte min egen blog (http://dkvandring.blogspot.dk), hvor jeg fortæller om mine egne erfaringer, både med hensyn til vandring og løb.

    Så hold humøret oppe - vi glæder os til næste år at læse om dine mange gennemførte løb!

    Venlig hilsen
    René Skree Jensen

    SvarSlet