tirsdag den 28. juli 2015

Knæskadet

Det er ikke blevet bedre med mit knæ. Snarere tværtimod.. Jeg løb en kort, rolig tur i går (7 km), og i dag har jeg ondt ved alm. gang samt når jeg skal ned i knæ og især når jeg skal op igen. Nu er al løb indstillet, indtil jeg har talt med min læge! Nærmest ved et mirakel ser det ud til, at jeg kan få en tid allerede torsdag eftermiddag.

Indtil da står det på alternativ træning i Fitnessdk i Birkerød. Jeg bør generelt sørge for at få smidighedstræning i form af pilates og yoga ind i min træning, og derfor har jeg netop købt resten af et medlemsskab på 8 mdr. af en sælger på dba.dk. Pris: 1800 kr. inkl. overdragelsesgebyr = 225 kr./måned, hvilket må siges at være en god handel, da jeg ellers skulle betale 299 kr. med Novo-rabat.

I dag brugte jeg 20 minutter på crosstrainer, men jeg havde vist for stor belastning på, for jeg har ondt bagefter. Jeg har fået anbefalet romaskine, så det vil jeg prøve i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar