fredag den 10. juli 2015

Den manglende rytme

Egentligt er der ikke så meget nyt at berette. Jeg træner, men desværre ikke helt efter mit skema. Ind imellem må jeg af praktiske årsager bytte om på dagene, men jeg prøver at holde mig til retningslinjerne om intensive dage adskilt af rolige dage. Jeg håber, at det bliver bedre ved at få en fast dagsrytme, når jeg skifter arbejde pr. 1/10. 

Jeg føler også, at jeg mangler "guleroden" i form af konkurrencer. Der er lang tid til september! Så det overvejer jeg, hvad jeg skal gøre ved.

Jeg forsøger at overholde mine nye retningslinjer for kosten, men det er også svært. Måske fordi jeg ikke er vant til at spise på faste tider? 3 holds skift laver mere rod i rytmen, end jeg har tænkt over, men nu, hvor beslutningen om at skifte job er truffet, er det ved at gå op for mig, hvor opslidende det reelt er at ændre sin døgnrytme hver uge. Jeg spiser på forskellige tidspunkter; jeg går i seng og står op på forskellige tidspunkter, og jeg træner på forskellige tidspunkter.

Lige nu tvivler jeg på, at jeg når at blive klar til 24 timers løbet i Barcelona, men måske hjælper det, når der er mere ro over hverdagen - lige om lidt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar