lørdag den 13. juni 2015

Lean & Mean

Nu skal jeg altså have styr på det med kosten! Det er såmænd ikke fordi, at jeg ikke ved, hvad jeg bør spise, og jeg ved vel også i stor udstrækning hvornår - jeg følger det bare ikke! At lave mad har ikke min store interesse, og derfor bruger jeg mindst mulig tid på det. Men duer jo bare ikke, når jeg samtidigt vil træner mere intensivt..

Jeg har derfor valgt at indgå et samarbejde med en mand, som jeg har stor respekt for: Martin Kreutzer. Jeg har tidligere omtalt både fordrag og Power Weekend med ham. Gennem Running26 tilbyder han et 8 ugers forløb med det fascinerede navn BodyComp Lean & Mean, og vi skal have den indledende samtale d. 23. juni. 

Min beslutning om at bruge Martin skyldes ikke kun mit mål om at blive mere "skarp" før løbene i september. Det skyldes også, at jeg generelt har brug for at blive "holdt i hånden" for at komme på rette spor igen, for de dér kedelige overflødige kg ryger altså ikke helt så hurtigt af som i de yngre år ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar