tirsdag den 3. juni 2014

Behandling og konkurrence

Jeg har været til fysioterapeut i går, og min irritation sidder på indersiden af højre fod. Vibeke kan mærke lidt hævelse, selv om jeg ikke kan se den. Jeg fik ultralyd og laser, og det ser ud til at have en rigtig god effekt. Jeg har fået ok for at løbe, men selvfølgelig mindre intensivt i en periode. Det har jeg allerede praktiseret i 14 dage, og det slog også igennem til aftenens konkurrence.

Jeg var tilmeldt Alt for Damernes Kvindeløb 5 km, og selv om jeg ikke havde ondt, mens jeg løb (heller ikke bagefter :-) ), så mangler jeg fart i benene. De føles lidt som fulde af beton. Jeg er ikke helt tilfreds med tiden 22.31, for jeg tilmeldte mig for at sætte PR, eller i hvert fald tæt på, men det blev til ½ minut fra dén tid. Placeringen er til gengæld godkendt: nr. 10 ud af 1870 deltagere og vinder af min aldersgruppe 50-54 år. Desuden fik jeg en spurtpræmie i form af et par tights fra Caritesport. Dem bliver min datter glad for :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar