søndag den 18. august 2013

Tilbage i Danmark

Det blev ikke til en eneste meter i løbeskoene, men mange km til fods gennem Berlin på kryds og tværs. Brandenburger Tor, East Side Gallery, domkirken, Det  Olympiske Stadion, Siegessäule, Sachsenhausen, Potsdamer Platz, og så er det alligevel kun en brøkdel af, hvad byen byder på. Især de sidste to dages guidede ture med Dennis fra Vive Berlin Tours "Sachsenhausen" og "Den kolde krig" hvor han tager udgangspunkt i 2 forskellige personers liv og brugte det som rød tråd gennem turen, kunne jeg rigtig godt lide. Det gjorde turen til meget mere end bare ord om livet i den østlige og vestlige del af byen. Langsomt, men sikkert er byen krøbet ind under huden, og jeg må tilbage en dag!

Der var wifi i den lejlighed, jeg havde lejet, og det har betydet, at jeg trods alt har beskæftiget mig lidt med løb. Min løbeklub har booket Bente Klarlund til et foredrag i september, og det skal jeg bestemt med til. Bente er en dygtig forsker, foredragsholder og det betyder selvfølgelig ingenting, at hun har omtalt mig i sin bog "Sandheden om sundhed", samt at jeg har deltaget i et af hendes forsøg med multi-marathon-løbere ;-)

Jeg har også set mig meget varm på Newlines efterår/vinterkollektion, som der netop er blevet lagt billeder ud af på deres Facebook-side. Nu skal jeg håbe på, at firmaet vil iklæde mig deres Imotion-serie, for den har altså nogle lækre farver!



Jeg plejer at være tilskuer til cykeldelen af Challenge Copenhagen, men jeg kom så sent hjem, at jeg desværre ikke kunne være med i år. Nu er det så overgået til Ironman-konceptet, men for mig som tilskuer gør det ingen forskel. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ville meget gerne have heppet på de seje deltagere i al almindelighed, som jeg plejer, men også på verdens sejeste kronprins :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar