søndag den 4. august 2013

Planlægningen

Jeg er ved at have styr på en plan for min træning til 24H i december. I mandags var der 20 uger til start, og jeg har valgt at dele forløbet op i 3 perioder á 6 uger og 2 ugers nedtrapning. Som I kan regne ud, er jeg allerede i gang med 1. periode, som bliver rolig optrapning med en træningsmængde mellem 60-90 km/uge. Det er vigtigt, at jeg, efter min lange skadesperiode, ikke stiger for hurtigt i træningsmængde, og der er jo tid nok.

Den ubekendte faktor vil være, hvor træt jeg er efter arbejde. Det er en kæmpe omvæltning at skifte fra min rolige nattevagt til en meget aktiv dagvagt. Jeg satser på, at denne indkøringsperiode er ovre om 4-6 uger, og jeg vil være klar til at stige i km, som jeg planlægger.

Lidt billeder fra Post Danmark Rundt i Birkerød:

Tilskuerne dukker stille og roligt op langs Kongevejen

Desværre har byen ikke det mest festlige publikum.
Det var kun denne lille fyr og mig, der havde medbragt flag
Mit var dog ikke fra Fætter BR, men Dannebrog :-)

Først kommer karavanen

15-20 min. senere kommer udbruddet bestående af 5 mand

Ca. 40 sek. efter kommer feltet.
Det hele er overstået på få minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar