onsdag den 21. august 2013

Berlin Marathon - Ich bin zürück!

Berlin Marathon har i år strammet meget op omkring udlevering af startnummer, og derfor har jeg tilbudt Susanne, der havde købt mit startnummer, at købe det tilbage, hvilket hun har valgt at tage imod for ikke at stå i en situation, hvor hun ikke får lov at starte. Det betyder meget overraskende, at jeg alligevel skal løbe Berlin Marathon i år, for med DM ude af billedet kan jeg lige så godt selv bruge startnr.

Så nu skal jeg håbe på at få nogle feriedage fra arbejde samt søge flybillet og hotel i en periode, hvor det meste nok er optaget. Pyt med det, for nu kender jeg Berlin, og jeg kan næsten ikke vente med et gensyn, denne gang kombineret med den sport jeg holder så forfærdeligt meget af :-)

For 2. gang skal jeg løbe op ad denne vej.
Jeg deltog også i Berlin Marathon 2011.
Tid: 03:54:42

For enden af vejen venter Siegessäule


Jeg vil lige sige, at for én der lider af højdeskræk er det første billede helt unikt, for jeg har selv taget det fra udsigtspunktet lige under sejrsgudinden Viktoria!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar