torsdag den 22. august 2013

Foredrag hos Marathon Sport

Marathon Sport har flere spændende foredrag om ultraløb på programmet i efteråret: Jesper Olsen, Tracy Høeg, Andreas Carlsen samt infomøde om Marathon Des Sables. Dette møde afholdes af Christian Madsen, der selv har fuldført løbet og nu er den skandinaviske rejsearrangør for løbet.

Yderligere begivenheder der endnu ikke er i billetsalg:
3/10 Naturel running workshop (aftenarr.) 75 kr.
19/10 Salomon Bootcamp i Geels Skov, Holte (kl. 10-16) 150 kr.
7/11: Yukon Arctic Race m/ Casper Wakefield 75 kr.

Desuden kommer der bl.a. gratis løbetræning, fyraftensløb, kostforedrag og nat trailløb. Det er bare at holde øje med hjemmesiden om de mange tilbud.

4 kommentarer:

  1. Hvor finder jeg info om Bootcampen i Geels Skov? Synes ikke jeg kan finde noget på marathon sports hjemmeside eller andre steder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi, det ikke er offentliggjort endnu ;-)

      "Salomon Boot Camp Trail, terrænløb eller bare en løbetur i skoven. Kært barn har mange navne. I samarbejde med Salomon Danmark inviterer vi til Boot Camp i Geel Skov, hvor du udover at møde repræsentanter fra Salomon og Marathon Sport løber ture med andre ligesindede trailløbere. På dagen vil der være workshops, hvor du bl.a. kan teste Salomon produkter, få svar på hvordan du bedst pakker din løberygsæk og hvordan du får mest glæde af dit løbeur. Hver time starter der er en ny aktivitet, fx i form af en workshop eller en løbetur rundt i terrænet. Vi sørger for væske, kaffe, kage og energiprodukter i løbet af dagen. Tid og sted: Lørdag den 19. oktober kl. 10.00 - 16.00, Geel Skov Pris: 150,00 kr. inkl. T-shirt fra Salomon og løbestrømper fra Marathon Sport."

      Slet
    2. Tusind tak for dit svar - det må jeg bare med på, det lyder sjovt. Ved du noget om, hvornår det bliver offentliggjort eller hvor jeg skal holde øje med det?

      Slet
    3. Det ved jeg desværre ikke, så der er ikke andet at gøre end at holde øje med deres hjemmeside. Måske kommer det til at fremgå af deres side på Facebook, hvis du følger dem der. Jeg skal på arbejde den pågældende weekend, ellers havde jeg også meldt mig til, for det lyder spændende.

      Slet