tirsdag den 20. august 2013

Lidt for øjne og ører

På bogfronten kan jeg fortælle, at Jespers bog er færdigskrevet, og pt. udvælges foto, så jeg tror, at udgivelsesdatoen 1/11 overholdes.
 
I dag er der også lidt info til jyderne: I forbindelse med Grenaa Løbefestival afholdes foredrag med Casper Wakefield. Foredraget er primært for deltagerne i løbet, men pr. 1/9 åbnes for tilmeldinger udefra. Hør det!!

Her er opslaget fra Løbefestivalen:
I et samarbejde med Glenn Simonsen i Cafe Pistop Sportsbar i Grenaa, er det lykkedes os at kunne indbyde deltagerne til Grenaa Løbefestival til et 1½ time langt foredrag fredag d. 13 september kl. 19. Foredraget er gratis for deltagerne og øvrige kan komme med for 50 kr. Det er muligt at købe øl og vand deroppe. Willis´ COO vinder verdens hårdeste ultraløb
Ønsker man at deltage kan man rette henvendelse til Søren Rønn på mail ronnhansen@vip.cybercity.dk senest fredag d. 30 august, fordi der efterfølgende skal være mulighed for udefra kommende at købe billetter fra 1 september.
 
Så har jeg afsendt bestillingen på efterår/vintertøjet. Lad os håbe, at det varer længe, før der bliver brug for det! Foruden det bordeauxfarvede tøj, jeg viste forleden dag, har jeg også valgt lidt fra den mere farveglade ende af skalaen.


Ren 70´er retro, som Dorte Dahl kommenterede på Facebook :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar