lørdag den 20. februar 2016

Performance Institute

Jeg skriver sjældent om mit arbejdsliv, men sagen er, at jeg skiftede job d. 01.10. Desværre var det et dårligt valg, og det levede bestemt ikke op til, hvad jeg fik at vide til ansættelsessamtalen. Den korte historie er, at jeg fik en anden stilling, stadig i Novo Nordisk, i slutningen af november, men starttidspunktet (på grund af nogle interne regler) er først 01.03. Jeg har derfor slæbt mig igennem arbejdet dag for dag i 3 måneder, fordi jeg har den holdning, at man passer det arbejde, man har valgt, ansvarsfuldt, indtil man kan komme videre. Så ingen sygemelding eller "tage let på tingene" holding, og det har kostet meget på den mentale konto, og det er en af grundene til, at jeg ikke har haft overskud til at komme ordentligt i gang med min målrettede træning.

I går havde jeg sidste dag på arbejdet, og jeg holder fridage/afspadsering, til jeg kan starte til d. 1. i Kirke Værløse. Jeg har indledt friheden med at sove i 12 timer! Jeg, der normalt sover max 8 timer, så det siger måske lidt om hvor brugt, jeg har været mentalt. Nu er jeg glad, fri og ovenpå :-)


Og nu tilbage til min træning...

Som jeg omtalte forleden dag, er jeg lidt i tvivl om, hvor jeg ligger formmæssigt, og jeg har derfor valgt at tage en test hos det lokale Performance Institute i næste weekend. Vi har fået et tilbud gennem Blovstrød Løverne, som jeg vælger at bruge. Jeg kender ikke testcentret, så I kommer til at vente med en nærmere omtale, til jeg har været til test, formodentligt på næste lørdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar