tirsdag den 9. februar 2016

Blovstrød Løverne og North Coast Ultra

Jeg er så småt begyndt at træne med Blovstrød Løverne. Jeg har endnu ikke fundet mit faste hold, men mon ikke jeg ender på Hold 4. Jeg havde egentligt regnet med det lidt langsommere Hold 5, men de løber meget trail, og som I ved, er det ikke min foretrukne form for løb. Jeg holder meget af at løbe i skoven, men single tracks, trærødder og stejle nedløb udgør en for stor skadesrisiko for mig, der er teknisk dårlig i terræn. Men der skal jo også være løbere tilbage på asfalten, og jeg er altså en af dem :-)

Til gengæld nyder jeg at se på trailløbere, og i dag har jeg sagt ja til at være hjælper til North Coast Ultra d. 19. marts. Jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal lave, men at være hjælper for "The Good Karme Running Club" må da bringe lidt god karma til mit eget løb ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar