onsdag den 10. februar 2016

I tænkeboks

Jeg er løbet ind i et selvforskyldt problem. Jeg havde rettet blikket mod at deltage i DM 100 km til august i Viborg, men fordi jeg glemte at tjekke kalenderen, før jeg bookede sommerhus til familieferien, er jeg nu endt op med, at DM og sommerferien starter samme dag. Begge dele er i Jylland, så det er sådan set fint nok, men DM starter kl. 12.00, og sommerhuset skal overtages kl. 15. Jeg har min datter og svigersøn med i bilen, ellers var sagen jo nem nok. Så kunne de bare starte ferien uden mig, men nu skal jeg/vi til at tænke lidt kreativt, eller jeg skal finde et andet mål. Min indstilling er, at familien kommer før mine løb, så det ender jo nok med, at jeg finder et andet mål. Men hvilket? Jeg er gået i tænkeboks, for det skal jo også være realistisk at være i god nok form til et fornuftigt resultat, og derfor er august en fin måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar