søndag den 6. september 2015

Jeg vil jo meget gerne..

Jeg har endegyldigt sagt farvel til Barcelona 24H i december af 2 årsager: jeg har modtaget en mail, at jeg skal beregne 3 måneders introduktion på mit nye arbejde, hvilket vil sige d. 1/10 - 31/12, og derfor vil jeg ikke bede om ferie i den periode. Men endnu mere vægtigt har det været, at jeg ikke er 100% klar med knæet, og jeg vil derfor ikke løbe nogen risiko ved at presse mig selv for hurtigt tilbage i ultra-form. Nu ser jeg derfor i stedet frem mod Endurance 24H i slutningen af februar. Man kan vel uden at underdrive sige, at jeg har et uafsluttet opgør med netop det løb, både fysisk og mentalt. Der er flere danske løbere på startlisten, som allerede rummer 70 deltagere ud af 130 pladser, efter tilmeldingen åbnede for et par dage siden. Så der er ikke så lang betænkningstid..

En kort opdatering om knæet: for 3 dage siden fik jeg lavet et lille, forkert bevægelse under støvsugningen, og det kan heftige smerter resten af dagen og især mens jeg var på arbejde. Jeg humpede rundt, og jeg var næsten sikker på, at menisken havde taget skadet. Og så sker det underlige - 1 døgn senere er jeg nærmest smertefri, og det har været sådan lige siden! Måske fik det lille vrid i virkeligheden sat noget på plads? Jeg er stadig uhyre forsigtig med at starte for hurtigt op, men det giver trods alt optimisme for månedens 2 løb.

Så lige nu regner jeg på træningstid og udgifter i forhold til løbet i Finland, for jeg vil jo meget gerne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar