søndag den 21. december 2014

Nogle ting skal man bare støtte

Dette er mest for løbere i København/Nordsjælland med hang til ture i skoven både i dagslys og nattens mulm og mørke.

Lars Bergelius har længe afholdt løb i St. Dyrehave v/Hillerød fredag aften for alle anti-Vild med Dans løbere. Selv breder han sig over et bredt spektrum af Ironman, trailløb, o-løb. You name it, Lars løber det sikkert :-)

Nu har han startet en trail-serie op, hvor man kan løbe 7-11 km pr. omgang, i alt 1 - 3 omgange, sidste fredag/lørdag i hver måned de kommende 4 måneder. Når jeg skriver fredag/lørdag, skyldes det, at man kan løbe enter fredag kl. 19 med pandelampe og/eller lørdag kl. 10 i dagslys. 100 kr. pr. løb eller alle 8 løb for 325 kr. ved tilmelding senest 25/12.

Tænker du "Kan jeg nu komme til alle 8 løb, eller spilder jeg mine penge, hvis jeg bliver væk?", så er svaret enkelt: NEJ, det gør du ikke, for overskuddet går, som altid hos Lars, til Julemærkehjemmene. 

Kanon godt initiativ, Lars og min tilmelding er på vej, også selv om jeg ikke har nogen idé om hvor mange løb, jeg kan deltage i. Håber dog at løbe med den kommende fredag aften, da jeg er på arbejde lørdag :-)

Info om Nat & Dag Trail

Lars og jeg til "Find Vej Dagen" i Rude Skov 2014

4 kommentarer:

  1. Helt sikkert en god idé - har også tilmeldt mig 2 løb ... i dagslys ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Michael. Jeg håber, det ene løb er en af de dage, jeg deltager, så vi får hilst på hinanden :-)

      Slet
    2. 28/2 & 28/3 .. så måske at vi ses :)

      Slet
    3. Indtil videre er det kun på lørdag, at jeg er forhindret, så det er meget muligt, at vi ses i sporet :-)

      Slet