torsdag den 18. december 2014

Jeg skal i skoven

Uha, tiden løber hurtigere end mig! Undskyld de manglende indlæg, der skyldes en blanding af julegaveindkøb, nattevagter og alm. travlhed.

Jeg er og bliver aldrig en god trailløber. Jeg er alt for langsom op ad bakkerne og helt vildt usikker på nedløbene, men det skal ikke forhindre mig i at stille op i den slags løb, for det er kanon god træning. Jeg har derfor tilmeldt mig endnu en vinter-løbeserie DGI Trailløb i Nordsjællands skove med løb i januar, februar og marts måned. 

Jeg overvejer også, om jeg tør bide skeer med de seje traildrenge- og piger, når Jacob Juul Hastrup og Danske Trailløbere byder på løb og styrketræning første onsdag i hver måned: Facebook-link: Social Trail og Styrketræning

Men først skal jeg jo deltage i Politiken/Løberens Pandelampetest i Geels Skov. Det er i aften kl. 19, så den kommer I til at høre mere om i morgen :-)


1 kommentar:

  1. Kære May-Britt,

    Selvfølgelig kan du blive en god trailløber :-)

    Det kræver dog at du ændrer din indstilling og opfattelsen af dig selv som trailløber, da du ofte siger til dig selv, at du aldrig bliver en god trailløber, og så bliver du det af gode grunde aldrig.

    Og så kræver det selvfølgelig øvelse og træning, og så kommer det helt af sig selv, og du vil få mere og mere selvtillid og sikkerhed på nedløbene samtidig med at du får det sjovt.

    Men fedt at du kaster dig ud i det for træningen.

    Rigtig glædelig jul og godt nytår.

    Kh Christian

    SvarSlet