lørdag den 29. november 2014

If the shoe fits..

Kender I den fornemmelse, at når man er i mindre god form, går der lang tid mellem urets bip, der indikerer hver km, mens de nærmest kommer rullende, når det hele bare kører? 

Indrømmet, jeg er stadig meget langt fra ultra-formen, men det føltes supergodt på dagens 20 km tur, og jeg er lykkelig for, at det, trods ½ års skade med foden, ikke er hårdt at løbe 20 km. Det er da et mega godt udgangspunkt :-)

Jeg har et spinkelt håb om at løbe Skodsborg Marathon lillejuleaften hos Morten Walter (ham der laver navnetryk på mit løbetøj) og Jerk W. Langer, 2 mænd jeg har kendt næsten hele den tid, jeg har løbet marathon.

Løbesko: som jeg omtalte i oktober, er jeg skiftet til Skechers GoRun Ultra, og det har jeg ikke fortrudt. Sålen er opbygget, så den støtter under svangen og dermed min nedsunken forfod. Jeg er ikke god til de tekniske specifikationer på udstyr, men jeg ved, om et stykke tøj, en sko eller et teknisk hjæpemiddel passer til mig. Den slags er meget individuelt, og det kan tage lang tid (år) at finde det, der er perfekt for den enkelte person. Ikke at man skal lade sig begrænse, men hvorfor søge væk fra noget, der virker? Jeg er heldig, at 2 af de mærker, jeg har det allerbedst med, bakker mig op i form af sponsorat: Newline med løbetøj og Garmin med løbeur. 

Dagens udstyr: Newline, Garmin og Skechers


Turen gik bl.a. gennem det fredede vådområde "Vaserne"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar