onsdag den 3. september 2014

Sportsmagneter

Jeg er sikkert ikke den eneste løber, der er ked af at sætte et startnummer fast med sikkerhedsnåle i en trøje, jeg er glad for. På de lange distancer bruger jeg nummerbælte, fordi det gør et hurtigt tøjskifte muligt, men som oftest bruger jeg nålene. Nu bliver de skiftet ud med sportsmagneter. 4 meget kraftige magneter, der holder nr. på plads uden at ødelægge tøjet. Jeg har haft et sæt i et par år, og når jeg har husket at pakke dem, har jeg brugt dem. 


Nu har jeg imidlertid fået lavet et personligt sæt, så chancen er ret stor for, at de vil blive husket på lige fod med Garmin-uret :-)


Sportsmagneter.dk laver adskillige  standardudgaver til 85 kr. for 1 sæt. For tiden kan man købe et sæt med Dannebrog for 75 kr. Normalprisen er 85 kr./sæt. Måske en idé for de løbere, der skal til Berlin sidst på måneden?

Vores broderfolk fra Norge og Sverige bliver ikke snydt. De kan også vise flaget frem, og bestillingen fremsendes ovenikøbet fragtfrit i Norden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar