tirsdag den 30. september 2014

Ny løbesko, men hvilken?

Jeg kan ikke få det til at fungere med skoen fra Newline til min "nye" fodstilling. Jeg har forsøgt med forskellige kiler og såler, men det bliver bare ikke rigtig godt.

At få leveret gratis løbesko er en luksus, og jeg har været meget glad for at løbe i skoene de sidste par år, men alligevel har jeg fravalgt at forsætte med mærket. Det er vigtigere for mig at finde den rigtige løbesko end at få gratis løbesko. Jeg kender løbere, der er sponseret af et firma og løber i andre mærker i det skjulte, men det er bare ikke min stil. Heldigvis har Newline været fuldt forstående overfor mit behov for at skifte sko, og de forsætter til min store glæde som tøjsponsor. 

Jeg har fået anbefalet at kigge på Skechers Ultra og Altra. Andre gode bud modtages med glæde, enten som kommentar eller på mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar