søndag den 25. august 2013

Skeen i den anden hånd eller skoen på den anden fod!

Efter en mindre weekend-depression over tingenes tilstand er jeg ved at mane mig op til at gøre noget ved det.

Efter 27 år indenfor plejesektoren er jeg ikke sikker på, at jeg har mere at give af. Synes ikke rigtigt jeg kan finde gnisten i det nye job. Men denne gang har jeg ikke modet til at sige fra, før jeg har noget nyt. Arbejdspunkt...

Formen er mildt sagt ikke, hvad den har været. Er dog bedre end da jeg startede som løber i 2005, og så kan det vel ikke gå helt galt ;-) Jeg har skrevet til Brian Dåsbjerg, om han har tid til at stå for min træning igen. Igangsat...

Det er ikke helt så let, som jeg havde troet/håbet at finde billig overnatning i forbindelse med Berlin Marathon. Arbejder stadig på sagen...

Og hvor har jeg følt mig langt væk fra min familie! Som jeg skrev, blev min svigerdatter indlagt fredag formiddag, og i løbet af natten blev hun opereret for blindtarmsbetændelse. Hun er stadig indlagt, og jeg er ked af, at jeg ikke kan besøge hende, og jeg kan ikke hjælpe min søn og barnebarn. Er følelsesmæssigt kastet ud i tovene... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar