lørdag den 3. august 2013

Min verden af sport

I morgen cykler Post Danmark Rundt-feltet igennem Birkerød, og selv om det kun tager et splitsekund for rytterne at køre forbi, skal jeg selvfølgelig stå langs ruten og heppe.

Onsdag er der dømt TV-kamp. Pga. en for længst planlagt teater-tur fik jeg ikke set FCN - Zenit i Farum park, så jeg må nøjes med returkampen på TV.

Torsdag aften spiller Swansea returkamp i Malmø, og sådan en chance for at se Michael Laudrups tropper in action lader jeg ikke gå fra mig! Det bliver kombineret med et par timers besøg hos Jesper, så lidt løberelateret bliver det ;-)

Næste søndag er der bundopgør i Farum Park: FCN - FCK. Det var der nok ikke ret mange, der så komme før sæsonstarten, mig selv inkl.! Men mon ikke at der stadig kommer mange på stadion? Mit sæsonkort skal i hvert fald nok blive brugt.

Og så venter VM i atletik, men det bliver trods alt nok begrænset hvor meget jeg får at se, da jeg er på ferie i Berlin.

Lidt billeder fra Copenhagen Athletics Games:

Kvinderne varmer op til stangspring

Der lines op til første heat på mændenes 100 meter


Det går stærkt, og stadionrekorden forbedres 2 gange på denne aften!
Her løber Walter Dix i ny stadionrekord 10.19, men den bliver slået få min. senere.

En cool vinder af 1. heat

Vinderen af 2. heat blev J. Harvey fra Jamaica i 10.09.
Der er den hurtigste tid nogensinde løbet på dansk grund.
Han vandt også finalen.

Tidl. europamester  Francis Obikwelo fra Portugal

Et af aftenens største bifald gik til 400 meter løberen
Nick Ekelund-Arenander, der løber VM om en uges tid

Manden med ryggen til er den danske mester i kuglestød Kim Christensen,
der forstod at piske en god stemning op blandt tilskuerne



Ingen kommentarer:

Send en kommentar