fredag den 9. august 2013

Jeg er her stadig!

Der har været lidt stille de seneste dage, primært fordi jeg er "bombet", når jeg kommer hjem fra arbejde. Som alle ved, er det hårdt at starte på nyt arbejde, og det er ekstra hårdt, fordi min nye arbejdsplads stadig er præget af sommerferie. Jeg er blevet kastet ud i arbejdet uden den introduktion, jeg nok burde have, men "learning by doing" er måske ikke så ringe endda. Det virker jo indenfor løb ;-)

Helt ærligt får jeg heller ikke løbet ret meget lige nu, og det bliver såmænd ikke bedre i næste uge, hvor jeg er på ferie i Berlin. Egentligt ville jeg tage løbeskoene med, men jeg har skiftet mening. Jeg skal rejse med min datter, der er flyttet hjemmefra for 3½ år siden, så vi skal opleve Berlin sammen fra morgenstunden, og mellem os sagt så har hun vist fået mere end nok af mit løberi, mens hun boede hjemme! :-/

Men bare rolig! Der er ikke skruet ned for ultra-drømmene, selv om de har drejet sig væk fra landsholdet. Mentalt er jeg ved at have på plads, at den del af min "ultrakarriere" er overstået, mens andre nye og spændende løb venter. Bl.a. presser jeg Jesper for at arr. et 6 dages løb i Fælledparken, som han taler en del om. Men der er ofte langt fra ord til handling, så lad os nu se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar