torsdag den 28. april 2016

Konkurrence

Jeg er sat på et meget forsigtigt program af Jesper. Mere forsigtigt end jeg selv ville vælge, men det er for at være helt sikker på, at mit knæ er 100% i orden igen, så jeg ikke trækker den med ind i den krævende del af min træning, der først starter til juni. Indtil da er der tale om langsom stigning i de ugentlige km samt korte distancer, når vi taler om løb. Bare jeg kan overholde det..

Som bekendt er jeg så heldig at være sponseret med vaskemidlet Zebla Sportsvask fra Zebla, og jeg er meget begejstret for produktet. 
Nu har Zebla tilbudt, at 2 læsere kan vinde 1 sæt bestående af 1 stk. Zebla Sportsvask med eller uden parfume + 1 stk. Zebla Lugtfjerner der fjerner lugten i sure løbesko. Spray og stil i frisk luft natten over, og så er lugten væk. Det er min erfaring.

For at deltage i konkurrencen skal du sende en mail med en kommentar, om du ønsker Sportsvask med eller uden parfume, hvis du vinder. 
Skriv til maybritt3460@gmail.com senest søndag d. 01. maj kl. 12.00, hvor jeg trækker 2 vindere. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar