torsdag den 30. maj 2013

YES!

Endelig har jeg medvind på cykelstien, som Jakob Haugaard (efter et par velplacerede kommentarer har jeg fået rettet navnet, fordi jeg i første omgang skrev Niels Hausgaard ;-) ) ville sige. Jeg var til ansættelsessamtale kl. 10 og fik beskeden om, at jobbet er mit kl. 17.05. Inden jeg kommer med detaljer, vil jeg fortælle mine kolleger nyheden, så I får meget mere i morgen. Lige nu er jeg bare super glad :-)

Træningsmæssigt står det stadig på Brufen-kur, cykling og crosstrainer. Pyt - intet kan slå mig ud i aften!

10 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet. Nu kører nok også snart med løbet igen
    Hilsen Ole Garmin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ole. Lad os håbe, jeg er røget ind i en god stime:-)

      Slet
  2. Tillykke med jobbet. Men medvind på cykelstien var ikke Niels Hausgaard, men Jakob Haugaard :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle. Og du har fuldstændig ret :-D

      Slet
  3. Tillykke med jobbet :-)
    Tror nu det var Jakob Haugaard som lovede medvind, men min erfaring siger mig at der altid er modvind... Må være pga den høje fart man altid kører med :-)
    Håber det bedste for dig mht job og løbeprojekter... Og at du slipper af med dine små skavanker og kan løbe frit og ubesværet.
    Mvh Per

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Per :-)
      Niels eller Jacob..de er begge jyder ;-)

      Slet
  4. Tillykke med jobbe, super dejligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Håber du også finder en løsning på din situation.

      Slet
  5. Det var dejligt og du har ærlig talt fortjent noget godt efterhånden. Så kan du få mental fred til at beskæftige dig med løb!

    SvarSlet
  6. Tak Kirsten. Det bliver også en stor omvæltning mht løb fordi jeg skal lære at træne om aftenen når jeg kommer træt hjem.

    SvarSlet