mandag den 13. maj 2013

Ferie eller træning?

Tiden er kommet til at løfte sløret for de planer, jeg omtalte i torsdags. Jeg ville lige vente på en tilbagemelding, om der var tid/plads til mig, før jeg meldte noget ud.

Jeg er kommet dertil, at jeg føler tiden er den helt rigtige til at få en træningsvejleder på, og derfor har jeg henvendt mig til Danish Sports Academy og mere specifikt til Brian Dåsbjerg. Vi skal mødes for første gang på onsdag, hvor jeg skal testes, og hvor vi skal tale om mine planer. Udgangspunktet fra min side vil være en plan frem til DM 24H i september. Brian har erfaring med at træne ultraløbere, så jeg er sikker på, at jeg er i gode hænder.

Det er ikke billigt at tage en vejleder, men jeg har gjort op med mig selv, at et 4 mdr. forløb ikke er dyrere end en uges sommerferie sydpå. Så man kan vel kalde det en form for prioritering, og jeg har valgt træning fremfor ferie.

1 kommentar:

  1. Jeg har selv haft en løbecoach i 10 mdr. Det var de bedste penge jeg nogensinde har givet ud :D Så god ide og held og lykke med det.

    SvarSlet