mandag den 20. december 2010

Mens jeg venter på pakkeposten

Er der noget mere irriterende end at vente på en anmeldt pakkepost? Vel at mærke anmeldt mellem kl. 8 - 16! Stavnsbundet i 8 timer, hvis jeg er rigtig uheldig, men da det er julegaver, der skal komme, må jeg pænt vente.

Jaaaa, jeg har været til sidste behandling hos David. Seddel på døren til pakkeposten og så afsted i 45 min. Det går rigtig godt fremad med skulderen, så vi afslutter behandlingen for nu. Det er næsten som at få en før-julegave :-)

Det afsluttende besøg gav også 2 gæstebilletter til Nordsjælland Håndbold s kamp mod Lemvig-Thyborøn Håndbold i morgen aften. Herrehåndbold!!
Desuden har vi talt en del om en særlig form for kompressionstights for håndboldspillere, som kan være en muligehed som løber. Det skal jeg lige have kigget nærmere på. Det har på flere måder været meget udbytterigt at have David som fys.

En god nyhed er, at Bente Klarlund Pedersen (forfatter til 'Sandheden om sundhed' samt medforfatter til 'Elsk at løbe') i dag er blevet tildelt Rosenkjærprisen 2010 for sin evne til at få os alle til at forstå, hvorfor vi bør dyrke motion. Her er en forsker, der forstår at skrive, så vi alle kan være med. Et stort tillykke med prisen til Bente - og et stort tillykke til os andre, fordi hun er så engageret i den danske folkesundhed.

Bente og Tor holder foredrag i Politikens Hus d. 7.2., hvor jeg har købt billet. De kan også høres i Roskilde d. 17.1.

Så er jeg ganske langsomt ved at blive overtalt til at deltage i Socialmarathon nytårsaftensdag. Der er rigtig mange løbevenner, der skal deltage, og jeg er ved at være lidt træt af spørgsmålet, om jeg ikke skal løbe med. Så er det lettere at sige ja end at komme med en sølle bortforklaring om Spartas nytårsløb på 10 km :-D
Det eneste, der står i vejen, er den lidt besværlige rejse til løbet, fordi det ikke foregår i nærheden af en station, men det må jeg jo se at finde en løsning på.

Julefrokosten? Den gik ganske forrygende. Meget grin, meget snak og lidt øl og snaps ;-)

6 kommentarer:

  1. Tag du bare til Socialmarathon!

    Der er kun cirka en km fra Kastrup Metro-station til svømmehallen på Røllikevej. Så dén undskyldning holder ikke :-)

    God jul til dig!

    Bedste hilsner fra
    Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene

    Jeg har modtaget en mail med præcise tog- og busforbindelser, så nu er der vist kun tilbage at sende en tilmelding :-)

    Glædelig jul

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt - gider du ikke sende den videre til mig? Vi kan jo følges - i hvert fald hjem
    KH Helle

    SvarSlet
  4. Ja May-Britt - gider du også sende de der dejlige vejledninger til stakkles mig? Det var godt du skrev om vores fælles misforståelse!

    Selvom du har sendt det til Helle, kommer hun alligevel 1 timer for sent ;).

    SvarSlet
  5. Her kommer anbefalingen fra Henriette, så alle kan få glæde af den:

    Bus 5A fra Hovedbanegården standser 5 min.s gang fra starten.
    Med metroen skal man af på Kastrup station (ikke Kastrup Lufthavn!), som ligger 10 min.s gang fra starten.

    SvarSlet