søndag den 26. december 2010

Er vi vikinger eller hva´?

Så er transporten til årets sidste marathon på plads. Der kommer en bil fuld af løbere fra Birkerød: Anders (ok, han bor så i statsministerbyen) og Lars, som jeg før har omtalt i forbindelse med deres deltagelse i triathlon samt Helle og mig. Så nu kommer der ikke et ord mere om besværlig transport til socialmarathon ;-)
Det er iøvrigt Anders og Lars, jeg skal til Berlin Marathon med til september.

Jesper gav udtryk for, at han stadig er lidt ærgerlig over, at jeg ikke bruger 2011 som marathonår, men han respekterer min beslutning. Han er dog lidt i tvivl, om DM 100 km og 24 timer ligger for tæt på hinanden. Jeg har fået 1 (ja, én..) uge til at restituere efter 100 km, ellers kan jeg godt opgive 24 timer! OK coach, let´s talk about that in April...

Det er stadig koldt og glat, men jeg har efterhånden vænnet mig til det. Da det begyndte for en måneds tid siden, tænkte jeg: Ikke nu igen! Ikke en lang vinter til!! Men der kommer et tidspunkt, hvor man trækker på skulderne og tænker, at sådan er det bare, og det bliver åbenbart ikke anderledes. Intet får mig ind på et løbebånd. Vi er vel efterkommere af de seje vikinger :-D



Mht. klubskifte er der ikke noget nyt endnu. Jeg er ved at undersøge forholdene i endnu en klub, der kan være aktuel. Den ligger også i lokalområdet, for selv om jeg meget sjældent deltager i løbetræningen, deltager jeg meget gerne i klubaftner samt fester for at være et ansigt, ikke bare et navn, i klubben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar