fredag den 3. december 2010

Derfor...

Jeg er ikke en af den slags løbere, der skriger 'Det er skøøøønt at være løber', når vejret står på gråt, vådt, hvidt og frost. Jeg skal arbejde med mig selv for at komme igennem vinteren.

Jeg synes ikke, det er fedt, når påklædningen består af: hue, 2 par vanter, sportsbh, langærmet uldundertrøje, langærmet løbeshirt, jakke, underbukser, lange løbeunderbukser, vindtights, sokker og sko! Jeg vil løbe i korte tights og singlet!!!

Men jeg hænger på af flere årsager:
- jeg tager 3 kg på, hvis jeg bare tænker på at holde løbepause
- det holder mange sygdomme fra døren
- bagefter er det dejligt at have været ude i luften
- der venter spændende løb, når det bliver forår og sommer :-)

Når det hele bliver for trist, har jeg to billeder, jeg fremkalder på nethinden:

Når den sidder lige i skabet!
Hamburg Marathon 2010
(Foto: Jakob Dirksen)
At det er sommer og vejr til singlet
(VM Bergamo 2009)

Så glemmer jeg tid og sted, og jeg glemmer næsten, at det er koldt...næsten, skrev jeg ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar