fredag den 16. oktober 2009

Den røde tråd

Jeg har to personer, der forstår at stille de enkle, men rigtige spørgsmål, når idéerne løber af med mig: Maren (min blog-vikar), der som ultraløber kender alle 'ups and downs', der følger med, og Mette, der er min kollega og absolut ikke løber nogle steder. Til gengæld kan hun se nogle ting udefra og med en anden (og ofte mere logisk) synsvinkel, som jeg har godt af at høre. De har begge haft fingrene i mig de sidste par dage (dvs. for Mettes vedkommende: nætter). Med en flytning indenfor det næste halve års tid er det måske ikke det bedste tidspunkt at kaste sig over nye store udfordringer, hverken økonomisk (det er dyrt at flytte) eller træningsmæssigt. Ikke fordi ultra ikke er en stor udfordring træningsmæssigt, men det kender jeg. Til triathlon skal jeg have tid og overskud til at lære 2 nye sportsgrene at kende næsten fra bunden! Der er flere stævner i Europa hvert år, så måske jeg skal udskyde det til 2011. Det er bare så nemt, når det nu er i København, og desuden giver det mulighed for familie og andet godtfolk til at komme og heppe :-) Tænke tænke... Måske en lang løbetur kan løse problemet ;-) Men jeg ved jo inderst inde godt, at de har ret: Mette med den praktiske grund og Maren med den mentale grund. Måske jeg bare skal tage den første halvdel af sæsonen og så se, hvad der sker? Uha - ikke nemt for en planlægger som mig :-/ Måske jeg som det allerførste skal komme i gang med ultratræningen igen??? Jeg starter blødt ud: Gribskovløbet 12,4 km på søndag. Babysteps mod nye udfordringer - uden cykel :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar