onsdag den 30. september 2009

Krisetider

Som de fleste andre løbere bliver jeg fra tid til anden ramt af en mindre motivationskrise. Som regel hænger det sammen med træningen og kulminationen af en større konkurrence - i dette tilfælde 6 dages løbet. Man skal ikke undervurdere den mentale 'tomhed', der kommer efter en koncentreret træningsperiode, så efterhånden har jeg lært at acceptere, at sådan er det bare en kort periode, og lysten skal såmænd nok vende tilbage :-) Søndagens marathon afslørede, at hofterne stadig lider lidt efter 6D. Egentligt har jeg ikke mærket noget efter løbet, men 42 km på en kuperet rute gav ømhed i begge hofter mandag og tirsdag. Jeg havde ellers lykkeligt glemt, hvor ondt jeg havde de sidste dage i løbet, hvor jeg havde meget store problemer med at ligge ned mere end 1,5 - 2 timer! .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar