søndag den 18. oktober 2015

Bloggen lukker

Efter 8-9 år som blogger, startede på DoUrun og siden januar 2009 på denne side, lukker jeg bloggen ned. Energien og motivationen til at skrive er væk, hvilket bloggen har lidt under hele sommeren. Jeg har sendt en mail til mine sponsorer, og så må jeg se, om jeg er inde eller ude hos dem i 2016.

Jeg lukker dog ikke helt ned for opdateringer. Jeg kan følges på min Facebook-profil samt på Instagram, hvor jeg vil lægge status og billeder op omkring min træning og løb.


En stor tak for at I ville følge med, især til jer der har været med igennem alle årene :-)

GOD TRÆNING!


5 kommentarer:

  1. Hej May-Britt, det lyder som nogle gode overvejelser. Tak for mange gode tip, og for din ærlighed i såvel medgang men ikke mindst i modgang. Det er sjældent, og ret befriende, at du har delt også de svære tider. Det har jeg stor respekt for. Pøj-pøj, vi ses nok derude. Mvh Frank

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt, det er jeg ked af at læse. Der er ikke mange kvindelige sports/løbe-bloggere, der skriver så lærerigt som dig. Jeg vil savne din blog, - men tak for den.
    Jeg forstår godt din beslutning. Forsat god vind med din træning og løb
    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt
    Har fulgt dig siden efteråret 2009 og har altid glædet mig til dine indlæg. Kommer til at savne dem, men har fuld forståelse for din beslutning, det skal jo være lysten der er drivkraften. Glæder mig til fortsat at følge dig på andre medier.
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  4. Vil savne din blog som er så velskrevet, opdateret og ligefrem. Men forstår din beslutning og vil naturligvis følge dig andre steder :-)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Det skulle ikke undre mig, hvis du alligevel ligger inde med seneste info om alt inden for ultra :-)
    Ultra som hobby håber jeg varer ved for dig.
    For mit eget vedkommende har der været perioder, hvor jeg har lagt det til side for at få plads til noget andet i livet, men jeg vender altid tilbage til ultra. Det er der, hvor jeg føler mig glad :-)

    SvarSlet