lørdag den 3. maj 2014

Salomon Hammer Trail

Jeg skal løbe I Form-løbet i morgen, hvilket samtidigt markerer starten på mit samarbejde med Ole Stougaard. Baseret på næste uges program, hvor der er indlagt en hviledag før 5 km konkurrence søndag, holder jeg også hviledag i dag. En aktiv hviledag naturligvis, så jeg har været ude at gå en tur i stedet for at løbe. 

Men der er andre, der har været ude at løbe i denne fredag/lørdag. Tejn IF afholder Salomon Hammer Trail 100 miles, 50 miles, 50 km samt 25 km. Det har været en fornøjelse at følge de mange opdateringer på løbets Facebook-side, hvor der som bonus også har været videoklip med jævne mellemrum.

Jesper Noer vandt 50 miles i tiden 07:46:51, hvilket er næsten 1 time hurtigere end nr. 2. Resultatliste for 50 miles

Jesper Noer

Andreas Carlsen (ham fra filmen Ultra der stadig kan købes for 100 kr. i Marathonsport) vandt 100 miles i tiden 21:41:53, knap 2 timer foran nr. 2. Resultatliste for 100 miles 
De sidste løbere er stadig ikke kommet i mål, når dette indlæg skrives, og det har været et hårdt løb, for 15 ud af 25 startende er udgået! 


Andreas Carlsen

DAF er tilstede under løbet for at foretage en vurdering af, om Tejn IF skal være arr. for det første danske mesterskab i trail, der vil blive afholdt i 2015. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at nogen kan sige nej til dansk ultraløbs Grand Old Man Kim Rasmussen. Han er i foregangsmanden for ultraløb i DK, og han er ikke bange for at gå nye veje, godt hjulpet af især Lene Møller.


Kim Rasmussen er ude og markere ruten
Alle billeder er hentet fra løbets Facebook-side.
Desværre kender jeg ikke fotografens navn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar