søndag den 13. oktober 2013

Politikens foredrag samt lidt om marathon

Politikens Forlag står altid for nogle spændende foredrag i løbet af vinteren, og i år er ingen undtagelse. Pt. er der annonceret 2 foredrag med Jesper Olsen (85/100 kr.) samt en foredragsserie med Torbjørn Sindballe (140/180 kr. pr. foredrag). Jeg har forhørt mig hos Torbjørn, om serien kan bruges af udholdenhedsatleter generelt, eller om det er specifikt for triatleter. Han skriver, at det er for alle, så hvis det passer med min arbejdsplan, tilmelder jeg mig.

Husk at tilmelding til Berlin Marathon 2014 slutter i morgen ved midnatstid, hvorefter lodtrækningen finder sted. Man får besked omkring 1. november. Da VM i atletik kun afholdes hvert 2. år, fungerer Berlin Marathon 2014 også som VM, så med lidt lykke og held kan man være en del af motionsfeltet til både VM halvmarathon og marathon næste år (ikke at forveksle med at man deltager i VM, for den slags bliver man udtaget til) :-)

Og nu, hvor jeg er ved de store marathonløb, så begynder Chicago Marathon kl. 14.30 dansk tid og kan streames her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar