fredag den 4. oktober 2013

De små ting

Nogle gange er det de små ting, der betyder en forskel. Som i dag, hvor jeg er lidt træt og opgivende, får et lille rygklap på Facebook. Det er ultraløber Tracy Høeg, der skriver en kommentar omkring ultralandsholdet og bl.a. skriver "Der er nok også mange flere, som gemmer sig derude. Ikke mindst May-Britt Hansen når hun endelig er helt skadefri!" Det er bare så fedt at læse, at der stadig er folk, der tror på mig.

Og der ér jo folk, der tror på mig! Jesper, der har sagt ja til at hjælpe med træning samt under selve 24 timers løbet i Finland. Ingen er vel i tvivl om hans kapacitet som ultraløber, og lur mig om han ikke selv vender tilbage i konkurrence i 2014 ;-) Og Newline der stadig er en trofast sko- og tøjsponsor trods manglende store resultater. Jer som læsere, der stadig hænger på. Nogle af jer har vist været med siden starten i 2009! 5 års jubilæum til januar - hvor tiden flyver.

1 kommentar:

  1. Tak, May-Britt! Men altså du har en naturlig talent for ultraløb. Der er der ikke nogen tvivl om. Det vigtigste er at du tror på dig selv. Og tak for din blog som jeg har læst siden april 2009; ja, du kan tale mig med som en af de trofaste.

    SvarSlet